Hamlans Trafikskola i Göteborg

Din trafikskola i Göteborg

Hamlans trafikskola är din lokala trafikskola i Göteborg. Vi har en mångårig erfarenhet av att driva körskola och vi vet vad som krävs för att kombinera lokalt engagemang med en utbildning som kan mäta sig med andra likvärdiga trafikskolor runtom i landet. Vår trafikskola ligger på Tegnérsgatan 7 centralt i Göteborg nära Scandinavium. Till oss går det att ta sig med både buss, tåg och spårvagn och närmsta hållplats är Berzeliigatan. Vi är din lokala trafikskola i Göteborg som finns till för dig som vill ha en förstklassig utbildning till ett bra pris. Att fylla sexton och få börja övningsköra är ett stort steg i livet och för många är resan mot ett körkort starten på resan mot vuxenlivet. Hamlans Trafikskola finns med dig som ungdom och dig som förälder från dag ett tills dagen du får körkortet i handen.

Personlig handledning på vår trafikskola i Göteborg

För många är körkortet ett tecken på frihet och vi från Hamlans Trafikskola finns med dig från dag ett med personlig handledning för att du som kund ska få maximalt resultat av din utbildning. Omed Hamlan är skolchef och utbildningsledare med behörighet B och Eco Driving. Han tillsammans med vår trafiklärare Ulf Jansson fokuserar på personlig och anpassad utbildning under resan mot ditt körkort. Vår receptionist och ekonomiansvarig Elenore Hamlan finns med som stöd och för att underlätta det administrativa arbetet kring din utbildning. Med vår gedigna kunskap och erfarenhet har vi utformat flera olika paket med kurser och utbildningar som passar allas plånböcker, intressen och önskemål. Personlig handledning och nära kontakt är viktigt under resan bakom ratten mot ett körkort.

En trafikskola med material för hela utbildningen

Hamlans Trafikskola i Göteborg erbjuder vägledning, stöttning och material för att förbereda dig inför under och efter utbildningen på våran trafikskola. Utöver körlektioner kan du hos oss ta del av olika utbildningsmaterial, böcker, häften och andra läromedel som underlättar utbildningen. Kombinationen av personlig vägledning med elev och föräldrar gör att våran utbildning går att anpassa ner till individnivå. Utöver vårt vanliga utbildning och instuderingsmaterial så erbjuder vi material på engelska till försäljning. Varje elev är unik och den personliga anpassningen av utbildningen är vad som gör vår trafikskola i Göteborg.

Hamlans Trafikskola Göteborg
Hamlans trafikskola Göteborg är din lokala trafikskola i Göteborg som finns till för dig som vill ha en förstklassig utbildning till ett bra pris.